Sisältö:

Sisältö:
Tästä keskeltä löytyvät ajatelmat, runot ja omat terveiset

Miten löydän Jumalan?

http://www.onewaymission.fi/index.php/etusivu/miten-tulla-uskoon
( Tästä linkistä pääset One Way Mission nettisivuille. Siellä kerrotaan, miten tullaan uskoon ja Jeesuksen opetuslapseksi. Samat ohjeet löydät myös tältä sivulta).
Mutta Jeesus vastasi:" On kirjoitettu: " Ei ihminen elä ainoastaan
leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka lähtee Jumalan suusta."
Matteus 4: 4



 

 

 

1.Uskonrukous

Jos haluat tulla Jeesuksen seuraajaksi ja tulla uskoon, voit rukoilla seuraavan rukouksen:

Rakas Jeesus, kiitos että olet kuollut ristillä syntieni puolesta. Tunnustan, että olen syntinen ja olen rikkonut monella tavalla sinua ja ihmisiä vastaan. Anna kaikki syntini anteeksi ja ota minut omaksesi. Kiitos, että minulla on oikeus tulla luoksesi. Kiitos, kun annoit syntini anteeksi. Anna minulle voimaa elää Sinun lapsenasi. Amen

Jos rukoilit äskeisen rukouksen tosissasi, niin olet juuri syntynyt uudesti ylhäältä. Sinun syntisi on annettu anteeksi! Jumala on nyt Isäsi ja sinä Hänen lapsensa.


2. Päätettyäsi ottaa Jeesus Kristus vastaan rohkaisemme sinua rukoillen etsimään paikallista seurakuntaa, joka auttaa sinua kasvamaan kristittynä Raamatun opetuksen mukaisesti. Voit myös ottaa yhteyttä One Wayn toimistoon ( toimisto@onewaymission.fi ) saadaksesi hengellistä kirjallisuutta rohkaisuksi ensiaskeliisi Jumalan lapsena. Tai vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä Nurmijärven helluntaiseurakuntaan kauttani. Voit jättää lopussa olevaan komenttikenttään yhteystietosi, niin otan sinuun yhteyttä halutessasi, ja opastan sinua eteenpäin. Tietystikään tätä kommenttiasi ei julkaista.Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.


Mutta kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman tulla
Jumalan lapseksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka
eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta,
Vaan Jumalasta. ( Johannes 1: 12-13).
Jos mietit ja epäilet, että kuinka sinusta voisi tulla uskovainen? Älä huoli, se ei ole lainkaan sinun murheesi. Kun annat Jumalalle vallan tulla elämääsi, Hän itse tulee asumaan sydämeesi. Hän itse alkaa muokata sisintäsi ja antaa sinulle voiman elää kristittynä. Sinun ei tarvitse muuta kuin olla Hänen seurassaan. Sinun osaksesi jää vain rukoilla: Herra tule minun sydämeeni asumaan. Jumala ei tee mitään ilman sinun lupaasi ja suostumustasi. Siksi on tärkeää pyytää rukoillen tätä Häneltä. Kun olet tämän tehnyt, etsi itsellesi rukoillen kristillinen seurakunta, sellainen joka tunnustaa Jeesuksen Herraksi. (Luterilainen, Vapaakirkot, Helluntaiseurakunnat, Babtisit, Metodistit ym sen kaltaiset seurakunnat).


Tärkeää: Jo se, että etsit Jumalaa on Hänen tekonsa, Me voimme ottaa vastaan vain sen, mitä taivaasta meille annetaan. Jumala antaa ihmiselle 2-3 etsikkoaikaa elämänsä aikana. Nämä ovat aikoja, jolloin ihminen voi löytää Jumalan. Etsikkoaikana hengelliset asiat kiinnostavat ja ihminen  etsii vastauksia elämän perimmäisiin kysymyksiin. Näiden aikojen kanssa kannattaa olla tarkka, sillä ne kestävät vain tietyn ajan.
 Etsikkoaika ei siis kestä loputtomasti. Kannattaa etsiä Jumalaa juuri silloin, kun Hänet voidaan löytää. Näinä aikoina voimme valita Jeesuksen seuraamisen. Ja sen minkä valitsemme täällä maan päällä, jatkuu sitten taivaassa =)
 
"Anokaa, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte" "Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos" Nämä ovat Jeesuksen sanoja. Hän rakastaa sinua, ja odottaa, että saisi tulla elämäsi Herraksi <3
Tässä vielä linkki naisesta, joka löysi vastauksen:

Jumalan etsiminen kannattaa. Jumalan löytämistä on verrattu kalliin aarteen löytämiseen. Jumala on luvannut palkita ne, jotka Häntä etsivät.

Elämän kirja!

Miksi Raamattu?


"Raamattu ei ole vain sanoja Jumalasta. Raamattu on Jumalan sanoja meille. Se joka haluaa mietiskellessään hiljaisuudessa kuulla Jumalan puhuvan itselleen, tarvitsee Raamatun sanoja. Kristus itse on todellisesti läsnä ja tulee luoksemme näissä sanoissa. Ne ovat Jeesuksen elävä ääni meille tänäänkin. Jumala voi todellakin puhua ihmiselle myös meidän aikanamme, mutta ei mitä vain eikä missä vain, vaan sanansa kautta, kuten hän on aina puhunut omalle kansalleen." Leif Nummela, Uusi Tie
Sinun sanasi on jalkaini lamppu ja valkeus minun teilläni. Psalmi 119:105
Jumala on sitoutunut Sanaansa eli Raamattuun. Hän toimii aina omien sanojensa pohjalta. Se on turvallista. Hän on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Hän ei muutu eikä Hänessä ole vaihteen varjoa./ Veera

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut,
että Hän antoi ainkoaisen poikansa, ettei
yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi,
vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Johannes 3:16

3 kommenttia:

  1. Raamattu kehoittaa meitä kokeilemaan Jumalaa, ja silloin tulemme tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta? Jumalalle on kaikki mahdollista, myös ihmisen sydämen muuttaminen <3

    VastaaPoista
  2. Olen tänää taas kokenut kuinka ihanaa saada olla Herran oma ja nauttiia elämän valosta ja ilosta Pyhän Hengen voimassa ja hänen ohjauksesa ja ilo on suuri kun saan auttaa muita öytämään taivaan valtakunnan helmen ja elämän ,Jeesus kristus ja hän verensä pelastava voima kiitos ja siunausta,keijo södertälje

    VastaaPoista

Ajatuksesi ovat minulle tärkeitä.