Sisältö:

Sisältö:
Tästä keskeltä löytyvät ajatelmat, runot ja omat terveiset

lauantai 23. syyskuuta 2017

Suuria muutoksia; Veeran terveiset

Olimme kauan kyselleet yläkerran Isältä, että koska meidän olisi hyvä muuttaa Vaasaan? Sitten viime kevättalvella alkoi tapahtua. Tiesimme mieheni Pekan kanssa, että nyt on aika pakata matkalaukut ja ottaa uusi suunta elämälle. 

Minun vanhempani ja poikani perheineen asuvat Vaasassa. Olen sieltä myös itse kotoisin. Olin kyllä todella iloinen tästä muutoksesta.

Vaasassa välimatkat ovat lyhyet. Päivän aikana ehtii monen moista. Meillä on täällä perhetuttuja ja hyviä ystäviä. Aika kuluu siivillä. Myös seurakuntatoiminta on raikasta ja tervehenkistä, mikä on tärkeää. Vaasassa järjestetään paljon hengellisiä konsertteja ja yhteiskristillisiä tilaisuuksia. Ja tietysti sokerina pohjalla, mutta ei suinkaan vähäisimpänä, minulla on Vaasassa ihana yhden vuoden ja kolmen kuukauden ikäinen lapsenlapsi. Hänestä olen hyvin kiitollinen ja iloinen.

Olen pahoillani, että blogin kirjoittaminen on jäänyt vähäiseksi, sillä muutossa on paljon hoidettavia asioita, kodin järjestelyä jne. Pahimmat muuttohässäkät on onnellisesti nyt ohitettu. Aurinkoista syksyä kaikille! Veera

2 kommenttia:

  1. Ihanat kuulumiset! Mukavaa syksyn jatkoa mummille perheineen ❤️
    Täällä luetaan jokainen postaus, vaikka niitä tulisi harvemminkin :)

    VastaaPoista
  2. Voi, kiitos Tuulikki; rohkaisevista sanoista <3

    VastaaPoista

Ajatuksesi ovat minulle tärkeitä.