Sisältö:

Sisältö:
Tästä keskeltä löytyvät ajatelmat, runot ja omat terveiset

sunnuntai 4. elokuuta 2024

Kun Herra koskettaa ( Veera)


 Jumala uudisti uskoni 2001 vuoden jälkeen. Hän oli todella lähellä minua Pyhän Henkensä kautta. Minulla oli silloin erityisen vaikeaa elämässäni, joten varmasti tarvitsin Jeesuksen vahvaa kosketusta.

Sain eheytyä sisäisitä haavoistani. Erityisesti Herra hoiti minua Vaasan Helluntai seurakunnan rukouskokouksissa. Voin noissa tilaisuuksissa erityisen hyvin. Ja jopa lähellä elävät ihmettelivät sitä, kun aloin voida niin hyvin.

Kävimme kerran ystävieni kanssa Vaasan Keskussairaalan syöpäosastolla tervehtimässä uskovaa naista. Rukoilimme hänen puolestaan, samalla Pyhä Henki kosketti minua, tunsin Jeesuksen murtavan rakkauden ja läsnäolon, joka tuli minun ulkopuolelta. Näin näyn, jossa Jeesus piti sylissään lammasta. Tiesin, että tämä kuvasi syöpäsairasta naista. Nainen sai kosketuksen taivaasta.

Jumala johdatti minut pitämään Krito-piiriä, jossa eheydytään lapsuuden ja nuoruuden tunnevammoista.

Olin saanut profetian tästä tehtävästä. Meitä oli neljä uskovaa naista piirissä. Se oli erityisen  siunattua aikaa. Meidän piirimme yhteistaival kesti kaksi vuotta. KRITO=  Kristus keskeinen toipuminen. Tämän piirin aikana Jumala paransi ja kosketti meitä kaikkia, ja koimme ajan erityisen eheyttävänä kokemuksena. Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksesi ovat minulle tärkeitä.