Sisältö:

Sisältö:
Tästä keskeltä löytyvät ajatelmat, runot ja omat terveiset

sunnuntai 15. syyskuuta 2024

Sunnuntain mietteitä anteeksiannosta ja kasvusta kristittynä by Veera 15.9.24


Haluatko takuuvarman tiedon, jolla voit eheytyä sisäisistä kivuistasi?

Raamattu lupaa:  "Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan. "Matteus 6:33

Kun laitat kaiken toivosi Jumalaan ja etsit häntä ja hänen tahtoaan, olet turvallisella tiellä. Hän on luvannut lähestyä sinua.

Jaakobin kirje 4:8 FINRK

"Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, puhdistakaa sydämenne, te kahtaalle häilyvät!"

Roomalaiskirje 8:33 

"Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa."

Filippiläiskirje 1:6 (FB38)

"Varmasti luottaen siihen, että hän, joka on alkanut teissä hyvän työn, on sen täyttävä Kristuksen Jeesuksen päivään saakka."

Jeremia 29:11 (FB38)

"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."

Olen miettinyt anteeksiantoa, ja sitä miten kärsivällinen hyvä Jumala on meitä kohtaan. Meitä ei ole kutsuttu tuomitsemaan vaan rakastamaan toisiamme. 

Galatalaiskirje 5:6 (FB38)

"Sillä Kristuksessa Jeesuksessa ei auta ympärileikkaus eikä ympärileikkaamattomuus, vaan rakkauden kautta vaikuttava usko."


Hyvää sunnuntai-iltaa sinulle! Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksesi ovat minulle tärkeitä.